onsdag 5 mars 2008

Mellandag

Först och främst:

http://www.teamthebunch.com/gallery/08bonaire/08bonaire.asp

(Kolla längst ner på sidan)

Det är en av bilderna från dagen jag lärde mig grubbys, med en ganska rolig liten text till.

Dudesen från Team the Bunch åker till Bonaire varje år, och sätter de flesta nya tricken, plus att de har en sjukt bra kamera att ta grymma bilder med. De har förövrigt så många sponsorer att det nästa är svårt att se genom deras segel.

För att nämna något kort om dagens segling, så laddade jag flaka ute i guppen och körde switch vid skogen. Jag har även nästan fått kläm på E-slidern tack vare den nya fenan. Nu är jag tråkigt trött och behöver vila mig.

Hade

2 kommentarer:

MiniCalle sa...

feett! du saknas i shitbay mannen. jag är inte avundsjuk.

Mats sa...

hej erik! jag såg dig på webcam
ser grymt ut där. kolla mer i kameran nästa gång.
Ha det!